Формування дієвої національної системи фізичного виховання вимагає вивчення спадщини народної педагогіки та праць видатних українських педагогів в минулому

 

 


У діяльності трудової людини завжди постає немало проблем, для подолання яких потрібні чималі фізичні зусилля. Тому формування дієвої національної системи фізичного виховання вимагає вивчення і творчого осмислення багатої спадщини народної педагогіки та праць видатних українських педагогів і організаторів тіло виховання в минулому. Велике значення належного фізичного розвитку дітей зумовлювалось цілком реальними життєвими потребами. Сила і витривалість, стійкість і спритність у народі високо цінують. Тому ці риси батьки прагнули виховати у дітей. Крім того, народ давно збагнув, що фізичне виховання нерозривно пов'язане з іншими сторонами формування особистості.

Емпіричним шляхом народна педагогіка дійшла висновку, що вдале просування фізичного розвитку дитини сприяє виробленню таких важливих рис, як наполегливість, відвага, рішучість, чесність, дисциплінованість, потяг до праці, впевненість у своїх можливостях, оптимізм, колективізм, здатність до переборення труднощів. Кожен знає, що фізично загартована людина рідко хворіє, може стійко переносити холод і спеку, погодні й життєві негоди, витримувати тривале фізичне навантаження.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цінність спадщини українських педагогів минулого

Система фізичного виховання у спадщині І. Боберського

Система фізичного виховання О. Тисовського