Проблеми фізичного виховання в працях Івана Ставровського
У педагогічній спадщині Івана Ставровського, видатного закарпатського просвітителя середини ХІХст., значну увагу приділено розвитку фізичного виховання молоді та формуванню в них елементарних навичок здорового способу життя. Він наголошує на важливості тісного взаємозв’язку між фізичним й розумовим роз-витком дитини, оскільки саме від нього залежить формування гармонійно розвиненої особистості. Цілісність людської особистості проявляється, насамперед, у взаємодії психічних і фізичних сил організму.
І. Ставровський також зазначає, що необхідною складовою частиною фізичного розвитку дитини є її природне прагнення до рухової діяльності. Саме рухливі ігри в юному віці сприяють зміцненню м’язової системи дітей, покращують кровообіг, а також позитивно впливають на психологічний настрій, що, зі свого боку, покращує пізнавальні й розвивальні функції організму. Серед фізичних вправ І. Ставровський надає перевагу іграм, які за своєю природою сприяють невимушеному формуванню в дитини бажання до занять фізичною культурою, оскільки рухова активність є життєвою потребою кожної особистості. Різні форми дитячих ігор – це важливий засіб виховання згідно із засадами народної педагогіки, оскільки вони є результатом творчого внеску багатьох поколінь у духовну культуру свого народу.

Коментарі
Дописати коментар